UndervisningsMiljøVurdering for alle elever på skolen i 1. - 9. kl.

 

Det fysiske miljø

  • Toiletter er mangelfulde og for gamle.
  • Handicaptoilettet er perfekt.
  • Gerne nye borde og stole især på mellemtrinnet 4-6 årgang.
  • Belysning ok. – dog gerne ny solafskærmning på mellemtrinnet.
  • God lyd og akustikforhold.
  • Mangler hyggerum og fællesarealer.
  • Gangene er kedelige.

 
Det psykiske miljø

  • Eleverne er generelt glade for at gå i skole, der er et godt forhold elev - elev og elev – lærer.
  • Hærværk og tyveri nævnes ikke.
  • Elevdemokrati via elevråd og miljøråd. Fungerer godt.
  • Eleverne giver udtryk for at de har det godt på skolen og at der ikke er væsentlige mobningsproblemer.

 
Det æstetiske

  • Mangler hyggelige steder at være – små og store rum til pauser , gruppearbejde og frikvarter.
  • Der ønskes nye legemuligheder i afdeling 1 og afdeling 2.
  • Eleverne ønsker mere udsmykning på skolen.

 
Handleplan

  • Der indkøbes nye møbler til 4. - 6. klasse.
  • Der afholdes Elevrådskurser og mobstopperkurser.
  • I forhold til skolens toiletter og fællesarealer indgår de i renoveringsplanen.
  • Der ansøges om midler til legeplads til afdeling 2.
  • Skolebestyrelsen og pædagogisk råd støtter arbejdet med den mobbefrie skole og arbejdet med skolens renovering.